3 weken! - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Vallerie Harman - WaarBenJij.nu 3 weken! - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Vallerie Harman - WaarBenJij.nu

3 weken!

Blijf op de hoogte en volg Vallerie

27 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Vryburg

Hallooo.
Alweer 3 dikke weken in het ó zo mooie Zuid-Afrika! De dagen vliegen hier om en we beginnen morgen alweer aan onze 4de week hier! Ik heb het ontzettend naar mijn zin hier, mede door de lieve mensen, de heerlijke zon en alles kan hier zóó heerlijk rustig! Don’t worry !

Sinds afgelopen week is het afternoom programma begonnen. Dat is van maandag tot donderdag van 14.45 tot 16.45. Wij hebben het op maandag en woensdag, Laura zit bij netball en ik zit bij Hockey.

Voor de rest zagen de afgelopen 2 weken hetzelfde eruit als de eerste week. S’ochtends 07.10 beginnen en dan druk met lessen geven / lessen maken en lessen voor bereiden. S’middags zijn we of bezig met de lessen of we gaan even de stad in om boodschappen te doen of the SHOPPEN! Hihi, waauw wat is het hier goedkoop. Afgelopen vrijdag zijn we ook even de stad in geweest. Een zonnebril, tas, horloge, oorbellen, 3 onderbroeken, oogpotlood, adapter en dat voor €17,-.

Vrijdag avond hebben we opgepast op de 3 kinderen van onze stagebegeleider, erg leuk! Zaterdag hadden we een lekker rustig dagje en savonds hebben we heerlijk gebarbecued. Vandaag(zondag) gingen we al vroeg (half 10) naar het zwembad met de stagebegeleider en het gezin. Lekker de hele dag gezwommen, gebarbecued tussen de middag en ook nog eens zo rood als een tomaat geworden. En ja, dat doet nu heel erg zeer! Vanavond maar goed insmeren dus.

Over een kleine 2 weken komen Martijn en Baukje hier! Ik heb er ontzettend veel zin in! Kan je eindelijk in het echt aan iemand laten zien hoe het hier eruit ziet, wat je allemaal doet en natuurlijk gaan we een heerlijk weekendje weg. Eeeeeeeen, de zondags s’avonds 10 feb, gaan we naar de finale van de Africa cup in Johannesburg.

Eigenlijks heb ik niet heel erg veel te vertellen dit keer. Als er vragen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag! Onderaan het verhaal zet ik het adres van ons neer, wie weet… (een hint ^^ haha. )
Want als je op de foto’s kan zien vullen wij onze muur met Yathzee papiertjes, maar post of posters vanuit Nederland kan ook heel mooi staan!

Veel liefs en zonnen stralen vanuit Tiger Kloof!

>>>> Tiger Kloof Educational Institution
>>>> Waterloofarm portion 5
>>>> Kimberley road, Vryburg
>>>> 8601
>>>>
>>>> Postadres;
>>>> PO Box 441
>>>> 8600, Vryburg.

  • 27 Januari 2013 - 17:45

    Piet Harman:

    hoi Vallerie,
    Ben nog sreeds jaloers op jullie. het is inderdaad een heeeeel mooi land en ook lieve mensen daar. Ik wil je twee hints geven waar je beslist heen moet. Misschien met Baukje en Martijn of met je vader en dat is. Pretoria dat is echt mooi om te zien met name het paleis van manson mandela (het regeringsgebouw) en Sun City dat is bijna een wereldwonder als je ziet wat ze daar midden in de rimboe hebben gemaakt. Geniet ervan meisje.
    Groetjes en een heule dikke kus.
    Piet Harman

  • 27 Januari 2013 - 18:59

    Marieke :

    Hee Vallerie , wat geweldig om te lezen dat je het zo naar de zin hebt! Geniet er lekker van! En don't worry be happy! Kus Marieke

  • 27 Januari 2013 - 19:28

    Gretha:

    Hoi lieve Vallerie,
    Meid, wat vind ik het fijn te lezen dat jij het zo naar je zin hebt. Ook super dat je even een verhaal plaatst, want ik vind het ontzettend leuk je verhalen te lezen. Volgens mij heb je al een heerlijke kleur. Als je terugkomt ben jij bruiner dan ik. Veel plezier daar en top om je verslag te lezen. Heeeeeel dikke kus voor jou. Liefs, schoonmoeder

    Hei Ilse hier
    Leuk op te lezen dat je het erg leuk vind in Afrika .
    Ik mis je heel erg en hoop dat je mij ook mist .
    Je krijgt zelf een helle dikke knuffel van pake zegt hij .
    Veel plezier .
    Xxxxxxxxx je Schoonzusje Ilse

  • 30 Januari 2013 - 14:25

    Pietiewestra:

    Hallo Vallerie.
    Mooi te lezen dat je het zo naar de zin hebt.
    Ik ben wel een beetje jalours, want ik zou daar zelf ook wel eens willen zien.
    Maar ja de leeftijd he. Ik wens jou nog een heel mooie tijd in
    Zuid Afrika
    Groetjes van Oma Pietie.

  • 03 Februari 2013 - 15:09

    Vissertjes ût Boalsert:

    Hoi Vallerie,

    Hier een klein berichtje uit Bolsward. Gister hadden we dumping day.
    Ik (heleen) & moeke hadden het super druk in Eleven! Het was ook mooi weer,
    nu regent het weer bij ons. Het is fijn om te weten dat je het zo naar de zin hebt.
    Je moeke raakt niet over je uitgepraat. Het is leuk om je zo te volgen, en hoop dat
    je binnenkort een leuke verjaardag zal vieren in Zuid-Afrika!! Kan me voorstellen
    dat je ontzettend uitziet naar het bezoek van Martijn&Baukje. Vanmiddag ga ik met
    je moeke naar Sanne haar high tea party.

    Wij wensen jou veel afrikaans plezier, tot horens!

    Dikke knuf!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Vryburg

Vallerie

Actief sinds 19 Dec. 2012
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 9903

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 01 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: