Nog 2 weken! - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Vallerie Harman - WaarBenJij.nu Nog 2 weken! - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Vallerie Harman - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!

Blijf op de hoogte en volg Vallerie

19 December 2012 | Nederland, Bolsward

Lieve vrienden, Familie en de rest!

Over 2 weken vlieg ik naar Zuid-Afrika samen met Laura voor een 5maanden stage. We gaan sportlessen geven op de basisschool/ middelbare school, zorgen voor de buitenschoolse activiteiten en we worden trainsters van een sport team (wat voor sport is nog niet duidelijk)

De laatste week drukte is aangebroken, ik sluit deze week alles af; school, stage en werk. Daarna heb ik nog lekker 2 weken vakantie en dan gaan we de waarheid aan!

De zenuwen en het besef komt nu echt wel te komen!
Ik zal mijn best doen om zo vaak mogelijk verhalen te plaatsen .
En natuurlijk lijkt het mij ook erg leuk om berichtjes/post van jullie te ontvangen.

Liefs vallerie .

  • 19 December 2012 - 19:54

    Broer:

    Veel plezier!

  • 19 December 2012 - 20:04

    Bianca Schram:

    Heey Vallerie, Ik blijf je natuurlijk volgen en ik wens je alvast ontzettend veel plezier de aankomende maanden. Geniet ervan meis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bolsward

Vallerie

Actief sinds 19 Dec. 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 9920

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 01 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: