MORGEN! - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Vallerie Harman - WaarBenJij.nu MORGEN! - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Vallerie Harman - WaarBenJij.nu

MORGEN!

Blijf op de hoogte en volg Vallerie

03 Januari 2013 | Nederland, Bolsward

Morgen is het dan eindelijk zover!
de koffers zijn ingepakt en morgen gaan de laatste dingetjes erbij in.
Ik heb een super 2 laatste weken gehad in nederland,
vanavond word ik nog door Nick meegenomen (verassing, spanneeend!)

Ik probeer zo snel mogelijk van het weekend een berichtje te plaatsen.

Liefs.

  • 03 Januari 2013 - 22:10

    Vonneke!:

    Heeeeemeissie! Het was gister heel gezellig! We gaan zo veel contacten! Liefs

  • 03 Januari 2013 - 23:22

    Annika:

    Heeei, ik ben heel benieuwd wat je allemaal in Afrika gaat beleven!
    Heel veel plezier en ik ga je missen. Pas op voor de wilde beesten :p
    Xxx Annika

  • 04 Januari 2013 - 22:02

    Reinate:

    Hey Vallerie,

    heel veel plezier en succes met je stage. Lekker genieten van de mooie dingen die je gaat doen en vast zult zien.

    Liefs

  • 05 Januari 2013 - 07:42

    Johan:

    Heel veel plezier en succes in Afrika. Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat schrijven en mee zult maken.

    Gr. Johan

  • 06 Januari 2013 - 14:29

    Gretha:

    Lieve Vallerie, ik hoorde van Nick dat je een goede reis hebt gehad. Ik denk vaak aan je. Ik hoop dat je hier snel een bericht plaatst. Zet um op daar meid.
    Dikke zoen, Gretha

  • 09 Januari 2013 - 14:33

    Fedde:

    Hoi hoe gaat het met mij goed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bolsward

Vallerie

Actief sinds 19 Dec. 2012
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 9923

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 01 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: